Aktuality

Novinky

Voňavé Aktuality

Zbavte se tuku kolem břicha

Zbavte se tuku kolem břicha: najděte, jaký typ jste a jak ho odstranit

Napsáno od Karla Líbalová

To, že má každý jinou problémovou partii je asi známým faktem. Věděli jste ale, že i na břiše se každému může tuk ukládat jinak? A jak vznikají jednotlivé problémy a jak jim předcházet? To si nyní ukážeme v tomto článku.

 

Břicho jako pneumatika

Břišní tuk, který se ukládá podél celého břicha a vytváří tak vzhled pneumatiky kolem břicha, je způsobeno dlouhým sezením ve stejné pozici a malou, respektive žádnou fyzickou aktivitou. Pokud se tedy nebudete nijak hýbat a konzumovat sladkosti, problém ještě prohloubíte.

 

Jestliže se chcete tohoto problému zbavit, měli byste se, co nejvíce snížit příjem sladkých sycených nápojů včetně alkoholu a začít se zdravě stravovat. Odstranit tento problém nepůjde ani bez fyzické aktivity.

 

Tloušťka způsobená stresem

Zena-struk-saloPokud se vám ukládá tuk po celé části břicha, ne však na bocích, zaměřte se na svou životosprávu. Lidé trpící tímto problémem mají z pravidla i problémy s trávením. Příčinou těchto potíží je přeskakování jídel, špatné porce, nezdravé jídlo a velký příjem kofeinu. Vyvarujte se proto těmto neduhům a tuk půjde dolu sám.

 

Nízké břicho

Měkké větší bříško v dolní části pod pupíkem je obvykle spojeno s monotónním jídelníčkem a sedavým zaměstnáním. Může se objevit i u jinak štíhlých lidí, kteří nejsou dostatečně aktivní.

 

V tomto případě je velmi důležitý pohyb spolu s rozmanitým jídlem. Nebojte se jídelníček zpestřit čerstvě vymačkanou šťávou či jinými zdravými nápoji.

 

Nafouklé břicho a nadýmání

Oteklý žaludek je obvykle výsledkem potravinové intolerance či alergie na určitý druh jídla. Také to mohou zapřičinit potraviny, které obsahují skutečně velmi malé množství vitamínů a minerálů.

 

V tomto případě by měl člověk pít více nápojů k podpoře správného trávení. Není potřeba velikého cvičení, ale ideální je to směřovat na vyváženou stravu. Výživa hraje v tomto případě hlavní roli.

 

Předcházejte onemocnění srdce: dejte si každý den ovesné vločky

Možná vám to přijde pořád dokola to stejné, ale pokud máte nesprávné stravování, životosprávu a nedostatek pohybu, nemůžete po svém těle chtít, aby bylo bezchybné. Najděte si svůj typ cvičení, sestavte jídelníček a buďte bez stresu. Potom vám půjde vše snadno.

 

Zdroj: http://ceskozdrave.cz/zbavte-se-tuku-kolem-bricha-najdete-jaky-typ-jste-a-jak-ho-odstranit/

Vytisknout